Sunday, July 10, 2011

Single itu lesbian ke??

Umur dah masuk 20 an nih..mcm soalan akan timbul... pasal kerja , belajar and kahwen..palin femes amos soalan kahwen... belum sampai umur 25 thn lg..mcm2 soalan pasal kahwin timbul, smpaikan naik rimas pun ada..rimas dowhh grrrr..lagi-lagi kalo kita attend rumah member kita kahwin.... mst yg datang pun mesti ramai kawan-kawan kita juga..Diorg datang mst perpasangan, sedangkan aku nih just dtg muka selamba sorang2...tp tak salah kan datang tak berpasangan?..yang penting niat kita ikhlas nk g jemputan orang kahwin....


Sejak dua tiga empat menjak nih aku asyik ditujukan soalan bila mau ber'BF'.Aku ckp la bila dtg seru adalah.

soalan 1 : Mak akupun nk tunjukkan sporting dia diikuti soalan2 dari kawan aku bole ty aku bila ko nak berboipren??? selamba aku jwb sekolah tak habes jgn nak gatal-gatal bercintan2..hahaha...






soalan 2 : Weh takkan la tak de orang suka kat tika??(lbh kurang ayt mcm nih la)soalan ni dituju dgn orang yang boleh dikatakan rapat ngan aku.. tanya dekat orang..kenapa xty sendiri kat aku?? meh aku tolong jwb kan soalan mencabar nih.. hello kalo ada orang minat aku takkan la aku nk heboh kat semua orang...tak semua rahsia aku boleh aku bgtau kat orang..yg ditanya dekat orang yg tak tau sejarah hidup aku..(sori k)



soalan 3 : soalan paling hebat yang aku pernah ditujukan dekat aku

'tika kau lesbian ke?'

mau tak gelak besar aku dengar benda pasal bnd nih..hahahaha..bai gua straight kot..takdak belok-belok maaa...huhu aku nih masih tahu hukum agama dan aku still orang islam la.. kalo aku lesbian tak da la aku tergila-gila si farid kamil tuh..hahaha...aduuiiiiihhaaii..
sampai aku terpikir orang single tak pernah tukar status nih selalu dilabelkan lesbian ke??



ok kawan-kawan kalo aku nak tukar status nanti aku habaq mai kat korang k..tak payah nak tanya soalan-soalan yang merimas kan kat aku.... bagi aku kapel nih belum tentu kita akan berkahwen dengan dia..bercintan bertahun-tahun tapi kahwen dengan orang lain jugak.. buang masa, buang duit, buang air mata... dalam islam pun mane ada istilah kapel-kapel nih (ayat bajet baik)... rilex la baii umur muda lagi kita enjoy betul2 hidup single..bila dah bertriple, banyak nak kena pikiq ooo... Memang manusia(kecuali yang dah kahwen) nih perlu berkapel2 ekh??Anyway tenkiu la ye concern kat psl diri aku nih..

Bagi aku jodoh ajal semua ditangan Allah ta'ala.. Setiap manusia pasti ada jodoh nya kecuali jodoh nya dah meninggal, itu janji Allah. So kita hanya berdoa jek la pasal jodoh nih..


adioosss chow chin chii

No comments:

Post a Comment