Thursday, July 7, 2011

matluthfi si kaki vlogging yg cool

Siapakah matluthfi nih??? damnnn asl korg xkenal..
hahahahaha..

Sebenarnya aku pun xberapa nak kenal mamat nih sbnrnya..
tapi dia sebab kan kecoolan dia dlm youtube..
membuatkan ramai anak2 dara kat luar sana teruja,,
aku teruja hanya pada video2 nya jek..
dia nih mcm adik aku jek..
so teruja xler..


seperti budak mental bercakap sorang2 depan kamera..
tapi video byk input maaa..



POPULAR???
giler ckp dia nih xpopular...
channel matluthfi90 kat youtube ni jek cecah 600+++ view.
first ranking Malaysian Youtuber yang popular.


Profile youtube

Name: matluthfi90
Channel Views:608,318
Joined:Jan 19, 2008
Hometown:Malaysia (kedah <----- loghat dia buat video2 dia lagi menarik)
Country:Australia (tempat dia studi skang amik Architecture)
Occupation: Superman <------bdk nih mmg cool)


1st video mamat nih yg aku best tgk yela time dia wish Mother's Day 2010
kat mak dia (mmg la mak dia xkan mak bibik dia plak -.-)
aku rasa mcm biaqq betul mamat nih!!!..
jarang nak jmp laki nk wish kat mak dia MOTHER's DAY
(boleh dilihat dr abg aku n adik2 aku..hemm kalo xpesan jgn harap)


JOM LAYAN video dia yg cool

1st video aku kenal dia nih tahun 2010..





.


video dia paling best !



video-video mamat nih mmg cool + byk pengajaran + double meaning
yg kt kena phm2 sendiri


lepas korang tgk video2 nih kompom korang terpikiqq..
rajin betul dia nih ek..xde assignment ke??
xpikir giler ke ckp sorang2...
byk betul masa dia duk layan buat video2 nih...



but his videoooos so adorable+intresting....
keep it up a good job bro..
do much cool video after this..
u know what when u finish ur stdy u've fan at MALAYSIA..
i 1 of them...
LOVE UR VIDEO


*video2 dia nih byk menceritakan pasal kehidupan kita yang sentiasa kita lalui..

No comments:

Post a Comment