Saturday, July 9, 2011

anymouses yg sakit jiwa!


hari nih aku agak terkejut bila kat ruangan jom bebel-bebel(shoutmix) ada anymouses komen yg mcm tertera kat atas nih...aku xpernah pun nak suh dia baca entry aku..
sbb aku bukan suka sgt nk publish aku nyer blog kat mane2 even fb aku (xpernah skali pun).. s bb blog nih hanya tulisan aku yg BODOH mcm dia ckp kan...

My english suckers?? aku pernah ckp yg english aku mmg xberapa nak bagus sgt..tp aku try nk improvekan english aku ngan aku try nk menulis dlm english...

copyright?? ok hanya 3 blogger yg terkenal jek aku slalu follow dia py blog.. iaitu hanis zalikha, zackzukhairi n maria elena... itu pun dulu2 masa blog lama aku...sbb aku pun bukan la seorang yang sgt suka membaca ayat yg panjang.... aku pun just follow kawan2 aku punyer blog jek..so what??

All my entry suck??
aku punya entry adalah kisah hidup aku...aku xpernah kacau hidup orang so xpayah la aku nak bercerita pasal hidup orang..kalo ko nk aku ckp psl ko.meh kenal kan diri ko kat aku..myb kt boleh jd kawan ke?? tp jgn smpai aku jadi giler mcm kau ye anymouses.


Maybe la entry aku nih ada sentuh pasal hidup dia kot..
Sorry kepada sesiapa yang xsenang baca aku punyer entry.
aku berblog nih hanya untuk lepas kan masa bosan aku jek...


*aku doakan dia sentiasa dirahmati Allah ta'ala.

No comments:

Post a Comment