Thursday, July 21, 2011

Chelsea vs Malaysia

Baru jek lepas tengok perlawanan yang cukup membosankan antara chelsea dengan malaysia...ok chelsea adalah group terakhir dari siri jelajah asia.yang mula arsenal, liverpool, dan last skali chelsea.. Chelsea nih dah 3 kali sebenarnya smpai ke Malaysia.dan nih hasil goal mlm td

chelsea 1 malaysia 0
what the helll just 1 goal chelsea???


Seriusly aku cakap aku frust gila dengan tahap permainan chelsea...
wake up guysss international club just get only 1 goal and that just free kick!!
by didier drogba(ntah betul aku eja ke dak ni)..
ermm tuh pun kalo ikutkan xgoal!

Frust baiii,tahap telungkup kat lantai r tgk td.punya r bosan corak permainan diorg..grrrr.....
tapi aku cukup salute r kat harimau malaya, even tak byk buat serangan kat chelsea tp pertahanan malaysia cukup baik sbb tuh la chelsea xbole masuk kan goal..

Skuad harimau malaya keluar kan skuad muda2 + ngan senior
(tapi majoriti skuad muda yang bakal dihantar ke olimpik nanti).
TAPI
skuad chelsea mengeluar kan semua pemain-pemain mereka2 yang cukup hebat yang pengalaman cukup banyak mcm
Fernando Torres,
John Terry,
Frank Lampard,
Didier Drogba,
Nicolas Anelka
ramai lagi..
kang penuh entry name pemain2 chelsea lak..hahaha
kat sini nampak sangat semangat pemain Malaysia mmg wa tabik spring tilam vono bai..


----------------------------------------


ayat pengulas nadi arena yang aku tergelak bila dengar
" mcm langgar lori"
ini situasi bila player Malaysia terlanggar Drogba.
hahaha
mmg betul macam kancil kena langgar ngan lori besar..
dengan player malaysia tuh kecik jek yg drogba besaaaa punyerr!
sbb aku panggil drogba ni gergasi chelsea..
besarrr woo mamat nih


chelsea malu laa ngan liverpool ngan arsenal
liverpool 6-malaysia 3 (game paling best!)
arsenal 4-0 (the worst game from malaysia)
chelsea 1-0 (cukup kecewa)


aku adalah fan chelsea..
Chelsea always in my heart.
JOHN TERRY HANDSOME!!


Thanks CHELSEA tak memalukan Malaysia!


WELCOME TO MALAYSIA CHELSEA!!
HAVE FUN HERE


adiiiiiioooooosss chow chin chi


ini la dikatakan rezeki atau nasib. even kita nih kuat mcmana pun kalo dah tak da rezeki kita tetap kecundang..

No comments:

Post a Comment