Sunday, June 26, 2011

Benda yang xsuka!

Benda nih paling2 aku xsuka bila dekat FB..memang potensi untuk diremove friends sangat2 la tinggi!

  1. Lelaki Gedik
Perghh memang nih aku paling2 geli + nyampah + loya..macam nak bagi kaki aku jek.pangkan la xjumpa taw.Selalu kita tgk perempuan gedik.tapi mmg lumrah la perempuan menggedik nih laki..mmg kalo diberi peluang aku bagi kaki aku yang panjang nih!
Duk tagged video ko joget2 kat aku...apahal??nak suh aku komen
" perghh giler la comel"
hak tuihhhhhh aku nak komen laki comel tau!
" aku akan komen giler ekh?"
ko buat aku nyampah tahap gaban!

kalo nih buat mcm tuh ye mmg aku ckp comel!


2. Post bukan2 kat wall n status aku

Yang ni mmg potensi nak kena remove paling tinggi!. Ko nak post/comment yg bukan2 pasal perasaan ko kat aku?? "aku suka kau"
aku delete post/comment ,next step remove terus!(xmemasal)
ko tau x? dlm fb aku nih bukan ko sorang jek frens aku tp beratus2 termasuk la family aku.
xke apa diorg ckp pasal aku nanti.
padahal aku xde apa2 pun ngan ko


yang nih post/comment aku mcm tuh
mmg aku ajk kawen terus xyah suka2
hahahahah!





3. Budak2 sekolah


Yang nih plak,bagi budak2 sekolah adik aku,kawan perempuan adik aku.haissshhhhh -.-
mmg aku approve then remove(xnk kecik kan hati budak ni)
Ko nk kawan ngan adik aku kawan jek la xpayah aku pun ko nak nyemak dlm friend list ko.lain la kalo aku approve ko, ko tegur aku ke? ni senyap seribu bahasa. aku nak tegur xkenal.-.-
adik aku semua laki, yang dok gedik2 nih mst la perempuan kan.
syok kat adik aku xyah la aku pun ko nk semakkan.ko buat aku lagi meluat kat korang tau x! menggedix xsemena2.bluuerrrkk!


Yang no 1 'n' 2,lagi aku seronok berkawan dengan kau, kau buat aku meluat tahap gaban punyer.baik xpayah buat ok kalo nak kekal kan persahabatan kita (ceh)... aku tulis nih bukan nak ckp aku hot ke ape.tapi bnd nih buat aku automatik xbole terima. Minta maaf .






*aku lebih pentingkan kualiti berkawan dari kuantiti.sbb kualiti nih boleh bawa jauh persahabatan.Kuantiti nih buat setakat ada jek tapi berfungsi mmg xguna

No comments:

Post a Comment