Thursday, February 10, 2011

AKU DUIT JUTA-JUTA

apa yang korangkan bayangkan??
Credit pic: my cityville FB



Tengah syok2 main CityVille aku terpikir la best x kalo ade duit mcm tuh tp nih belum cecah juta2 nih.... hehehehe... Nak ty nih ape yg korang akan buat ngan duit juta2 nih ek??

kalo aku de duit mcm nih......perghhhh!!! (dgn muke2 skali)



aku xkan la mandi dgn duit nih...baik aku simpan dlm bank...
kang kucing aku bw lari beli frieskies dia kang... kucing2 skang xley caya dahh..ha3

--------------------------------------------------------------------------


KALAU AKU DUIT JUTA-JUTA

  • Bawa tuan besar dan puan besar g Rumah Allah (tunaikan haji) kat Mekah, aku pun join skali r nih...
Berkatkan duit nih ke jalan Allah s.w.t dulu,baru kt cerita duit dunia pulak..
'Janganlah kita kedekut sama kedua ibu-bapa kita kerana Allah s.w.t akan menyempitkan pintu rezki kita'.
(kedua2 tgn berpegangan)

  • Sedekah kan duit orang2 yang memerlukan...
InsyaAllah makin berkat duit kita dpt nih....

  • Berbisnes
Dari sekolah cita-cita aku adalah buka kedai2 Francais... KFC ke MCD ke Pizza Hut ke Petronas Station ke dan ke ke ke ke ke.......
Harap2 cita aku termakbul .hehehe....

  • Cita2 lain sume adalah tipikal...hahah nak buat rumah la...nak beli kereta la..... nk beli pavillion la......hahahah
Best nya dapat duit juta2 nih..hahaha bole bela 'anak itik'.. kakakaka
korang share la kalo korg KAYA camne...xmo KAYAP2..hahahah ;p

Tq sbb membaca..



p/s : add la kat fb aku sape2 main cityville nih....add kat badge aku kat sblah -------------->


No comments:

Post a Comment