Thursday, February 24, 2011

Welkam to MUO

Welkam to my frens to muo..
aitt nape tbe2 ckp psl muo lak nih??

Minggu lepas hari sabtu, aku telah menjadi pemandu pelancong kepada kawan2 aku ke MUO!. w/pun aku xpndu diorg nih.... Almaklum la masing2 dtg dr utara dengan pantai timur so aku pandu-pandu la diorg nih.... Tmpt dituju ke Muo semestilah TANJUNG EMAS MUO.... tp dah smpai ke tanjung nih aku lupe la plak nk bw diorg tgk sedara-mare diorg nih kat Tanjong Ketapang sebelah jek ngan tanjong silver...hehehehe

Moh ler kita layan awek2 cun + kaki posing masing2 nih.....


MEMPERKENALKAN.....TRUUUTTTTTTTUUUUUTTTT...................


dari kini : CIK FANAH(available lg nih), Ain, erni, Enab (mama HOT kita TAW)

dari kini : CIK FANAH(available lg nih), Ain, erni, Enab (mama HOT kita TAW)

Ain : cekmek klate, fanah : ganu, Erni : Pahang, Enab : Perak


belakang food court tanjung silver

si mamat hot




kenapa kami baju kurung hari tuh?? aitt kami mmg sopan santun, keluar rumah pakai bju kurung jek... kami lah perempuan melayu terulung tuh... sila percaya ok!..... sebenarnya kami baru jek balik dari membenarkan kawan2 kami menjadi tunangan orang... kalo xde kebenaran ktorg nih JANGAN HARAP bole tunang! (sila percaya lagi).......

*kekurangan gmbar nih adelah aku!... xbole jadi nih



p/s: gambar2 nih hanya ade nih sbb kamera aku bateri kong time tuh...

No comments:

Post a Comment