Friday, March 18, 2016

Perempuan

Tadi cerita pasal lelaki kan ? kali ni cerita perempuan pulak.

To be honest sekarang aku dalam  keadaan yg xstabil tp masih dalam kawalan. haha

Lately ni aku tengok perempuan2 yang duk kejar laki untuk dapatkan kekasih. (geli dgr  kekasih)
Xkira dalam mcmna cara sekalipun. Aku as perempuan sangat malu dengan perempuan2 macam ni.
xsalah nak ngurat laki. tp cara beradab la kakak2 oi. Bukan tergedik2 dekat lelaki tu, merengek2 dengan ayat mcm perempuan gersang. uhuks2( muntah kejap). Alahai. Luar nampak sopan + beradab tapi hakikatnya tergedik2 nak cinta lelaki yg xjujur.

Nanti mesti ada nak compare kan dengan siti khadijah ngurat Rasullah. Jangan sama kan keadaan mereka sebab iman mereka sangat tebal. Iman kita? senipis kulit bawang je.

Bru kenal sebulan dah rela kena angkut dengan lelaki. Kakak oi malu laaa awak tu bertudung litup. Jauh dari family. Kesian kat pak ang tanggung dosa ang keluar ber2 tu oi. Bukan laki tu serius nak kat ang pun. Sebabkan ang  yg dok kejar dia kan .So dia pk perempuan ni senang nak dapat. Kakak oi malu la awak.

Semua adik beradik aku adalah lelaki & diorg ni banyak mengajar aku pasal lelaki. Jaga2 mata lelaki ni bahaya. Hati diorg xtetap. Nafsu diorg tinggi sama dgn ego nya.



Ingat kita semua adalah 
BAKAL PENUMPANG KE NERAKA!


No comments:

Post a Comment