Sunday, August 21, 2011

Jam

Jam jam jam...ok bukan jam jln raya atau jam roti.. ini adalah jam masa... sape yg rajin memakai jam kat sini?? Give me hugs!!...hahaha


bukan aku punyer jam skang..aku xmampu lagi..haha


Bagi aku lah jam nih sgtx10 penting bagi aku sbb jam adalah nadi aku seharian..bila hidup xberjam nih rasa xbole laaa.... xkesah la jam tangan ke jam hp ke jam dinding ke jamban ke....yang penting jam yb bole tgk masa... Jamban xbole tgk masa?? jamban tgk masa bila kita duk dlm jamban lama,jamban xthn bau baiiikk punyerr..








Zaman aku diploma dulu aku pernah la join 1 kelab nih,syarat ketat persatuan nih adalah setiap org perlulah memakai jam tangan..itu adalah wajib! kalo kitorg xpakai kompom kena denda kaw2.... giler kan psl jam jek kena bambuuu kaw2 nyer... tau x kenapa diorg buat mcm tuh?? sbb adalah PUNCTUAL!! bila jam xde kat tgn kita akan bg alasan mcm2...bgn lmbt la, dan kuar ler segala helah menipu yg xjd tuh.... dan sbb itu la aku perlukan jam dlm kehidupan seharian aku... korg bygkn ekh kalo kita hidup tanpa jam...perghh mmg kompom xtau 1hari ada 24 jam... time tuh la tido main balun baik punyer..haha mcm bulan sekarang nih korg kompom perlukan jam tuk bangun sahur kan??kan kan kan...heeee....



OH JAM!



Chhhiaw Chin Chi!!


No comments:

Post a Comment