Saturday, September 29, 2012

DIA

Assalamualaikum....



Sekarang genap 3 mggu aku menganggur.walaupun dah 2 kali pergi interview.. myb bkn rezki aku lagi... Doa doa doa dan terus berdoa YE!.hehe ni dah masuk penggal kedua thn makin ramai la kawan2 sekolah yg akan kahwen.. Seriously! mmg ramai yg kawen n ramai jgk yg production baby..ramai weh! ramai!.. bila tgk anak-anak diorg nih syok jgk ye..hehe mood nak kahwin main tinggi..haha cuma belum tiba jodoh lagi kot..hikhik (Gelak Gedix).

 Ala kalau jodoh xkemana pun..cuma berdoa dan terus berdoa..sbb apa yang berlaku dekat kita nih semua ditakdirkan dan ada hikmah disebalik kejadian (bayangan ustazah atiqah) hahaha... myb Allah s.w.t lambat kan jodoh aku untuk aku berbakti dengan family aku dan dekat diri denganNYA. Mungkin jgk DIA nak aku belajar selok-belok perkahwinan macamna nak jadi isteri soley-solehah... Sebab zaman sekarang nih penceraian makin membimbangkan.. ini la buat aku takut nak kahwin..takut iman masing-masing xkuat dengan godaan..hehehe 

Doa berkaitan jodoh nih lepas aku SPM xpernah aku lupa kalau lepas solat..Moga dimakbulkan setiap doa-doa aku dalam solat itu. Ameen.. :) Jangan mudah putus asa berkaitan jodoh ni...insyaAllah Allah akan pertemukan dengan insan yang terbaik untuk masing-masing.



*entry kali ni agak kepoyoaaaaan di dalam diri..har har har

Adiooooosss chiaaww chinnn chiiii!

No comments:

Post a Comment