Tuesday, December 28, 2010

Bebelan Intro

pembuka bicara......

Pada 3 disember 1988.. hospital muar telah digegar kan dengan kelahiran seorang bayi perempuan yang comel+kiut+++.. Bayi perempuan ini adalah anak kepada pasangan AHMAD ♥ ROSE...he3....
Baby ini dinamakan NUR ATIQAH BT AHMAD,ekh2 ni mcm aku jek...( berpikir sebentar bersama KIT KAT)...YEAAAHHHH mmg aku lar.....ni yg nk berciter serba sedikit psl aku...he3
Setelah kian aku membesar sehingga aku berusia 5 thn...aku dihantar mengenal huruf ABC.....Z(zzzZZZ) di tadika ISLAM Sg.Abong..Setelah ak da pandai berzzzZZZZ di tadika ini aku ditukarkan ke tadika perpaduan sg. abong pada 6thn laaa.....kat tadika ni ak da pandai menari bergelek-gelek ala2 LES KETCHUP..


Penat aku bergelek ak da masuk 7 thn aku da masuk SRK Convent Muar sampai la umur ak 15 thn... lama jugak la ak berada di SEKOLAH ni....Mula-mulanya igt nk abeskan sisa-sisa persekolahan di sekolah aku bermula mengenal erti mengeja (advance ckit laa) + persahabatan dan +++..... tapi ape kan daya aku...aku dapat tawaran sambung ke Sek Teknik Muar...di sini bermulanya masa hadapan aku dalam bidang elektrik-elektrik ni..... abes jek aku menuntut ilmu KAREN kat ctu...Abes jek SPM ak dapat berkhidmat untuk Negara di KEM PLKN CHAMANG selama 3 bulan.. disini aku mengenal erti persahabatan + berdikari dan +++......

Aku sambung ke POLY JB.....Disini aku menambahkan ilmu aku dalam bidang KAREN ni...selama 3 tahun aku menuntut ilmu karen ni...dan akhirnya aku dah dapat segulung Diploma...Hujung tahun 2009 ak menyambung kan lagi ilmu KAREN ni di peringkat lg tinggi...fuuhhhh....gayat aku tengok bawah ni....aku da mcm tak tercapai akal ku tuk smpai ke tahap ni... ak ngah study lg....Wish me luck for this field..I LOVE MYLIFE VERY MUCH ♥ ♥ ♥ ♥

ok ...da bercerita pasal sekolah...Now, my family.......

Ak dilahirkan dalam keluarga yg best woooo.... Ak ade 3 org bodyguard.....sume lelaki...
Kat sebelah ni pic family aku..hehehe....yang belakang tuh la aku nyer bodyguard... yang bju itam tuh abang aku.nama mak bg mohd zulhelmi bin ahmad,,...yang bju ijau tuhh adik yang paling manje (anak bongsu la kate kan) abah bg nama kat die ni...Zulhairi Ahmad...yang bju biru tuh adik bawah aku...nama mak n abah bg kat die Zulfadly Ahmad...
Yang bertudung hitam tuhh la aku...(angkat jari 2)...
Sebelah tuh my Lovely parent ♥ ♥ ♥ ♥.....

OK sekarang kt blaja mengira... 1+2+1=4 orang adik beradikk.....sorang pompuan tunggal yang selalu dibuli oleh bodyguard2 ini...hehehehehe...

♥ ♥ ♥I LOVE MY FAMILY ♥ ♥ ♥

amcam ok x aku nyer cerita....mest korang ngah berzzzZZZZzzzz baca cerita aku ni....

No comments:

Post a Comment